מוקדנים/יות למוקד 106 -
975
תיאור התפקיד:
הנגשת שירותי הרשות לציבור באמצעים דיגיטליים ותקשורת וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות.
עיקרי התפקיד:
- הנגשת המידע לתושב על שירותי הרשות.
- מתן שירות טלפוני אדיב, מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית.
- מתן מידע עירוני עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות.
- קבלת פניות מתושבים ותיעוד במערכת ייעודית (CRM) בנוגע למפגעים ומטרדים בעיר והעברתן לטיפול ביחידות הרשות השונות תוך ביצוע פיקוח ובקרה אחר טיפול בפניות.
- מענה מיטבי בתחום הביטחון תוך תפעול יחידות הביטחון השונות בעיר 24/7.
דרישות התפקיד – תנאי סף:
- השכלה – 12 שנות לימוד + תעודת בגרות מלאה (יש להציגה).
- ניידות – יתרון.
- שפות – אנגלית רוסית אמהרית – יתרון.
- ניסיון במוקדי שירות או מוקדים מבצעיים – יתרון.
- שירות צבאי וניסיון בהפעלת חמ"ל מבצעי / תצפיתנים – יתרון.
- ידע בהפעלת מערכות מידע /תוכנות – יתרון.
מאפייני העשייה הייחודים לתפקיד:
- ייצוגיות
- שירותיות
- עבודת צוות
- זמינות ומתן מענה במצבי חירום
- יכולת עבודה במשמרות 24/7 כולל לילות, סופי שבוע וחגים.