דלג לתוכן העמוד

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת 

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת 

 

תיאור התפקיד

אחריות כוללת על ניהול משרד המנהל , לרבות ניהול יומן, תאום פגישות, תיוק, הדפסות וכתיבת סיכומי ישיבות.
אחריות לאיסוף ועיבוד חומר לקראת ישיבות ודיונים, לרבות הכנה ועריכה של מצגות.
אחריות להפקת דוחות יומיים/ תקופתיים לפי דרישה.
עבודה מול ספקים, הקמת דרישות ומעקב אחר הזמנות במערכת ה Oracle.
מתן שירות ומענה לגורמים פנימיים וחיצוניים לצורך תיאום פגישות, הפצת דוחות ופרסומים.
תיאום ותיכנון ביקורי אורחים מהארץ ומחו"ל.

דרישות התפקיד

תואר ראשון - חובה.
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד בעל אופי תפעולי/ אדמיניסטרטיבי מרובה ממשקים - חובה.
ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות ה Office - חובה.
שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה - חובה.
ניסיון עבודה בארגון עסקי גדול - יתרון.
הכרות עם מערכת ה Oracle - יתרון.

הגשת מועמדות למשרה זו:

 

שימו לב!  מאגר המשרות מיועד ללקוחות מרכז הזדמנות.   

רוצה לקבל אצלנו שירות? 

חשוב לדעת:   בשונה מחברת השמה, אנו עוסקים במתן כלים וליווי עד למציאת העבודה, ולא רק בתיווך בין מקבלי השירות למעסיקים. 

במידה ברצונך להפוך ללקוח/ת מרכז הזדמנות נא לחצ/י כאן למילוי פרטים בטופס הכרות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי להזמין אותך למרכז. 

השירות במרכז ניתן ללא עלות או בתשלום סמלי בלבד.

פרטים אישיים

האם את/ה לקוח/ה של מרכז הזדמנות -רחובות? * שדה חובה

מרכז הזדמנות נמצא בבית לרום, הרצל 167

שתף את העמוד:

הדפס עמוד שתף ב-Whatsapp