דלג לתוכן העמוד

אחראי/ת בקרת מסמכים

דרוש/ה אחראי/ת בקרת מסמכים

במסגרת התפקיד:

ניהול בקרת מסמכים ותכניות של הפרויקט, קבלה, הפצה ומעקב, כולל מעקב ממוחשב בתכנת "רמדור".

קליטת מסמכי הנדסה לגורמי חוץ / פנים ארגוניים, קליטת הנתונים במערכת הממוחשבת, טיפול במערכת המסמכים מול עובדי חברה,

שליטה וניהול כלל המידע, תכניות ושאר המדיה.

משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 באתר 431 (באתר סמוך לבאר יעקב)

תנאים מעולים למתאימים/ות!

קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!

 

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בניהול משרד ועבודה אדמיניסטרטיבית  – חובה!

אנגלית ברמה טובה - חובה

יכולת הגעה עצמאית לאתר - חובה
שליטה מלאה ביישומי OFFICE – חובה!

ניסיון בתוכנת "רמדור" – יתרון משמעותי!

הגשת מועמדות למשרה זו:

 

שימו לב!  מאגר המשרות מיועד ללקוחות מרכז הזדמנות.   

רוצה לקבל אצלנו שירות? 

חשוב לדעת:   בשונה מחברת השמה, אנו עוסקים במתן כלים וליווי עד למציאת העבודה, ולא רק בתיווך בין מקבלי השירות למעסיקים. 

במידה ברצונך להפוך ללקוח/ת מרכז הזדמנות נא לחצ/י כאן למילוי פרטים בטופס הכרות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי להזמין אותך למרכז. 

השירות במרכז ניתן ללא עלות או בתשלום סמלי בלבד.

פרטים אישיים

האם את/ה לקוח/ה של מרכז הזדמנות -רחובות? * שדה חובה

מרכז הזדמנות נמצא בבית לרום, הרצל 167

שתף את העמוד:

הדפס עמוד שתף ב-Whatsapp