דלג לתוכן העמוד

רפרנט/ית שירות ותפעול – עבודה מהבית!

לחברה גדולה במשק דרוש/ה  רפרנט/ית שירות ותפעול – עבודה מהבית!

במסגרת התפקיד:

מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות עסקיים  (B2B)
 פתיחה וסגירה של קריאות שירות
 עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
 עבודה תפעולית שוטפת

בחודש הראשון נדרשת הגעה למטה החברה בפתח תקוה לצורך חפיפה אך אל דאגה! אנו נדאג לתשלום על זמן הנסיעה ועל הנסיעה עצמה!

משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 07:30-16:30
פעם-פעמיים בשבוע עד 18:00, ימי שישי פעם-פעמיים בחודש בין השעות 07:30-13:00
יש גמישות בשעות!

** אווירה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית **

מענקי התמדה גבוהים של עד 3000 ש"ח למתאימים/ות!
ארוחות צהרים עד הבית, רכישת מוצרים ממותגי אלקטרה במחירים מוזלים, תכנית בריאות ייחודית, מתנות בחגים ובאירועים אישיים ועוד!!!

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בשירות לקוחות או אדמיניסטרציה - יתרון משמעותי
שליטה בתוכנות האופיס - חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון

 

הגשת מועמדות למשרה זו:

 

שימו לב!  מאגר המשרות מיועד ללקוחות מרכז הזדמנות.   

רוצה לקבל אצלנו שירות? 

חשוב לדעת:   בשונה מחברת השמה, אנו עוסקים במתן כלים וליווי עד למציאת העבודה, ולא רק בתיווך בין מקבלי השירות למעסיקים. 

במידה ברצונך להפוך ללקוח/ת מרכז הזדמנות נא לחצ/י כאן למילוי פרטים בטופס הכרות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי להזמין אותך למרכז. 

השירות במרכז ניתן ללא עלות או בתשלום סמלי בלבד.

פרטים אישיים

האם את/ה לקוח/ה של מרכז הזדמנות -רחובות? (חובה) שדה חובה

שתף את העמוד:

הדפס עמוד שתף ב-Whatsapp