דלג לתוכן העמוד

מידען/ית למשרת Back office ואדמיניסטרציה!

לחברה גדולה ויציבה ברחובות, דרוש/ה: מידען/ית למשרת Back office ואדמיניסטרציה!

במסגרת התפקיד: קטלוג וניהול מסמכים, הפקת דוחות, שימוש נרחב ב- Excel, עבודה ממוחשבת, ניהול ודיווח תקלות, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת- הכנת מצגות, כתיבה, עריכת מסמכים וקבצי סטטיסטיקות שונים.

דרישות:

-תואר ראשון- יתרון משמעותי

-ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה

-שליטה בתוכנות Office- חובה

- גישה טכנולוגית, יכולת למידה של תוכנות מורכבות ומגוונות- חובה

-ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות- חובה

-שליטה במערכות ERP, PLM- יתרון

-אנגלית ברמה טובה- יתרון משמעותי

-יכולת עמידה בלחץ

-יחסי אנוש מעולים

-משרה מלאה ברחובות

הגשת מועמדות למשרה זו:

 

שימו לב!  מאגר המשרות מיועד ללקוחות מרכז הזדמנות.   

רוצה לקבל אצלנו שירות? 

חשוב לדעת:   בשונה מחברת השמה, אנו עוסקים במתן כלים וליווי עד למציאת העבודה, ולא רק בתיווך בין מקבלי השירות למעסיקים. 

במידה ברצונך להפוך ללקוח/ת מרכז הזדמנות נא לחצ/י כאן למילוי פרטים בטופס הכרות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי להזמין אותך למרכז. 

השירות במרכז ניתן ללא עלות או בתשלום סמלי בלבד.

פרטים אישיים

האם את/ה לקוח/ה של מרכז הזדמנות -רחובות? * שדה חובה

מרכז הזדמנות נמצא בבית לרום, הרצל 167

שתף את העמוד:

הדפס עמוד שתף ב-Whatsapp