דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת מוקד Help Desk

ניהול מוקד השירות, המונה צוות של 6 מוקדנים, הפועל סביב השעון (6/24) (העבודה בשעות עבודה רגילות ואינה במשמרות).
גיבוש שיטות ותהליכי עבודה עבור המוקד, עמידה בסטנדרטים גבוהים של מדדי שירות.

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקד תמיכה טלפוני (יתרון לניסיון בהפעלת מוקד הפועל במשמרות)
ניסיון בתפעול תקלות vob isp תקלות תקשורת, שרתים, תקלות מייל domain, active directory , סוויטצים, נתבים
ניסיון עשיר במערכות ITSM (יתרון להכרות מעמיקה במערכת SYSAID)
הכרה, תפעול ותחזוקה של מערכות IVR-call center, הפקת דוחות וניתוח נתונים

הגשת מועמדות למשרה זו:

 

שימו לב!  מאגר המשרות מיועד ללקוחות מרכז הזדמנות.   

רוצה לקבל אצלנו שירות? 

חשוב לדעת:   בשונה מחברת השמה, אנו עוסקים במתן כלים וליווי עד למציאת העבודה, ולא רק בתיווך בין מקבלי השירות למעסיקים. 

במידה ברצונך להפוך ללקוח/ת מרכז הזדמנות נא לחצ/י כאן למילוי פרטים בטופס הכרות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי להזמין אותך למרכז. 

השירות במרכז ניתן ללא עלות או בתשלום סמלי בלבד.

פרטים אישיים

האם את/ה לקוח/ה של מרכז הזדמנות -רחובות? * שדה חובה

מרכז הזדמנות נמצא בבית לרום, הרצל 167

שתף את העמוד:

הדפס עמוד שתף ב-Whatsapp